Sahdormommy Bu durumu yaşayan var mı lekelenmem vardı gittim ve kanama aşanım olduğunu söyledi iğne verdi
YesimMm- Sahdormommy ilk gebelilgmde 4 ay yattım iğne ve ilaçlarla lavabo harici hiç kalkmadm sonra düzeldi
BabyX Sahdormommy bende de vardı canım 1,5 ay kadar progestan kullandım doktor sana nasıl tavsiye etti bilmiyorum ama ben alttan alıyordum. Çok şükür geçti darısı başına 🙏
Sahdormommy YesimMm- teşekkür ederim cnm banada bir tane iğne verdi Protestan verdi bende elimden geldiğince uzanıyorum bakalım
YesimMm- Sahdormommy uzan dinlen ye iç yat.😁 bnm kanamam bitmisti ama kesenin etrafında vardı 4. Ayın sonunda oda geçti gitti çok şükür sağlıklı 4 yaşında suan oğlum. Allah sagsalim zamanında kucağına almayı nasip etsin
Sahdormommy YesimMm- Allah bağışlasın âmin teşekkür ederim elimden geldiğince uzanıyorum dört yaşında bir oğlum var Allah razı olsun eşim çok yardımcı oluyor işe gitmediği sürece onun dışında hep yatıyorum