Kızlar günaydın rüyamda doğurmuşum 2 guzel kız bebek. Birisi sarı saçlı birisi siyah saçlı ikisini de emzirmisim ağlamışım başında rabbim cok şükür bekledim ama değdi ben istedim bir bebek sen verdin iki melek demişim. Ağlamışım mutluluktan 🥲 Annem hep önce suya anlat sonra insanlara anlat rüyalarını derdi. Rüyamı suya anlatırken gözyaşlarına boguldum keske gerçek olsaydi diye🥹🥹 o burukluğu yaşayanlar bilir uyanınca tekrar uyusam bir daha görsem o rüyayı dedim🥹🥹🥹 rabbim vermeyeceği şeyi göstermez demi kızlar benim de bir meleğim olur demi🥹🥹🥹🥹🥹 umudum her ay tükeniyor🥹🥹🥹🥹