Babyykmz Zeynepozcan bende seviyorum boyle degisik isimler aslinda ivan, noyan filan gibi esimde yok yavrum hans koyalim istersen direkt diyor 🤣🤣🤣
Kirmizibalik1 kubraayman Ya Mahir koycam ya Gökdeniz. Bana benzer esmer olursa Mahir yakışır Babasina benzer kumral mavi göz olursa Gökdeniz yakışır. Djsjfjs artik ne olursa bi isme karar veremedik cocuk dogacak 2 ay kaldi
Babyykmz kubraayman ben erkek olsaydi esimin adi aykut oglumada kutay koymak istiodum uyumlu olsun diye esimde cok sevinmisdi ama sanirim kizimiz oluyorr kiz ismimizde hazir gerci 🥰 ben tek isimden yanayim bu arada 🙈
Happymomleyla Babyykmz ayy bende öyle ama eşim babaısnın ismini de koymak istiyor mete Mustafa olacak 🤦🏼♀️ sadece Mete çok hoş bence kısa sade çocuk okulda da uğraşmaz ahh bu babalar