dilarabasciftci Mide bulantısının tamamen geçmesinden çok mutluyum ama şimdide ara ara karnımda ve göbek deliginde kıramlar oluyor normal mi sizce
Marly21 dilarabasciftci 19+2 yim mid3 bulantılarım eekisi gibi olmasa da devam ediyor prilama devam ediyorum şimdilik kramlar da benim genelde ani hareketlerd3 oluyor çok yok