Kızlar başına gelen varsa lütfen yazabilir mi pazartesi gününden beri tansiyon sıkıntısı yaşıyorum. Çok ödemim olduğu için doktorun asistanını aradım tansiyonumu ölçmemi istedi 14-10 çıktı acil hastaneye çağırdılar orda da önce yüksek çıktı sonra düştü nst ye falan bağlandım düzensiz sancılar çıktı ama doktor normal dedi idrar testime bakıldı protein kaçağı var mı diye oda normal çıktı her gün 3 sefer tansiyonumu ölçmemi istedi doktor dün akşama kadar hep normaldi dün akşam kendimi kötü hissettim baktım düşmüş 9-5 olmuş yarım saat kadar düzelmedi sonra tekrar düzeldi. Bu sabah da 13-9 çıktı yarım saat sonra 10-6 ya düştü hastaneyi aradım tansiyon düşüklüğü bizim için önemli değil dedi ama tansiyon düşünce de benim elim ayağım çekiliyor sanki bi de psikolojik olarak da taktım galiba bi sıkıntı olacak diye