Selen01 Ismo9220 bana da aynısını dedi 11, haftada, 12 de kesinleşti erkek 😊 çok yanılma şansı olmuyor erkekte, ben kız hissediyorum diyodum bi oğlum var diye ama artık iki oluyor 😍😂
Ismo9220 Adapte34 benim ultrason fotoğrafları da çok karışık.ben video ya aldırıyorum eşime kontrolde,videodan bu fotoğrafta
Hayatmavii16 Bizimse öyle demişti 13 haftalıkken ama bariz erkek yani kordonun o şekilde durması imkansız gibi geliyor bana da
Ismo9220 Kiraz53 ya böyle bakınca bence de erkek ama doktor o kadar karasız söyledi ki keşke emin olmadan tahminde bulunmasa diyor insan. en azından beklentiye girmeyiz.
Ismo9220 Kiraz53  Bu açıdan bakınca da üç çizgi var gibi geliyo kızlarda olan