Bnd5341 Merhaba, ben Gebze medicalpark hastanesinde Nilhan hanıma gidiyorum ilgili birisi gerçekten gayet memnunum. Doğum Paketini sormuştum hastaneye en son 23 bindi. Sadece doğum da 9.5-10 bindi diye hatırlıyorum ama şuan zam gelmiş midir bilmiyorum.
Onun haricinde Gebze medar hastanesinde Meryem Top diye bir doktor var o da çok iyi bir doktor