Yapmur Normalde ağrı kesici dahi asla içemiyorum aşırı zorda kalmadığı sürece. Gebelikte en zorlandığım olay düzenli kullanmam gereken vitamin ilaçları. Bebeğim içşn ne kadar dikkat etmek istesemde düzene oturtup kullanamıyorum. Sizde durumlar neler benim gibi kullanamayan anneler war mı merak ediyorum? :(
beyzzsenturkk Yapmur kan ilaçlarını ve omega 3 müydü ne kullanmadım adını bile hatırlamam😂 magnezyumu da sadece agrım olduğunda kullandım😂 kızım sapasağlam benden bile sağlıklı
hilalsercek Yapmur Canım benimde reflü var midemde ilaç içtiğimde sürekli içtiğim ilacı çıkarıyorum hem demir hemde vitamin hapları verdi doktor bende demir daha önemli gibi düşündüm onu içiyorum sadece vitaminleri içemiyorum yani inşallah çok bi zararı olmaz aynı korku bendede var çok içmek istiyorum ama içsem yine midemde durmicak birden fazla ilaç içince öyle oluyor😔
Beyaz06 Yapmur ben ne zaman içsem elim yüzüm şişiyor felaket su içip rahatsızlanıuorum içemiyorum :( demir ilacımı değiştirdim yinede bana iyi gelmiyor :(
cevriye35_ Yapmur Zamanında bu ilaçları kullanmayınca ilerde kansızlık vitaminsizlik durumları olabiliyor cünkü bebek anneyi sömürüyor kullansanız daha iyi tabi ama kullanamıyorsanız yapcak birsey yok
elifaydinn Ben kullanamadım decavit vermişlerdi hamileliğim çok bulantılı kusmalı geçiyordu doktor önemi yok içme dedi . Sadece kan hapı kullandım onu da 20. Haftada falan veriyorlardı galiba. Çok şükür bir eksikliğini görmedik.
Ezgifatma2010 Ne kan ilacı ne D vitamini ne de vitamin ilacını hiç kullanmadım korkma arada atlayınca bişey olmaz
Yapmur Yalnız olmadığıma sevindim :) bende kullanamıyorum korkuyordum da bakalım bu hafta kan değerlerimi merak ettiğim için tahlil verdim bakalım sonuçlar neyi gösterecek :)
Yapmur Ewet kullanmayanlar öyle diyorlar kansızlık vitamin eksikliğinden unutkanlık diş ağrısı ve çürümesi, saç dökülmesi vb sorunlar annede çok oluyormuş. Keşke içebilsek ama olmuyor işte rabbim şifa versin hepimize inşallah 🧡
asiyeyalcn33 Yapmur 20. ci haftaya kadar kullanmaya calıstımm yarım yamalak sonrasında hepsini bırakdım suan 35+5 olduk bebegimin kilosuda saglıgıda yerindeymis allaha sükür 🙏☺️ önceden annelerimiz vitamin ilacı fln kullanmadan dogurmus bizi kendimi boyle teselli ediyorum pişmanlık duycak gibi olunca 😂🫢
Novamom_ Yapmur ben hamileliğim boyunca ne demir ne folik asit nede magnezyum hiç birini kullanmadım şimdi bebeğim 23 günlük çok şükür ikimizde sağlıklıyız tek pişmanlığım demir ilacını kullanmamak çünkü hamilelikten sonra sıkıntı çekiyor insan hamileliğim boyunca kan değerlerim düşüktü hamilelikten sonra çok zorlandım demir eksikliğinden dolayı zaten vücut kan kaybediyor doğumdan sonra değerlerde düşük olunca maalesef doğumdan sonra 3 ay boyunca kullanmak gerekiyormuş ama ben yine kullanmıyorum bakalım nolcak böle