ilgihazaal A 101 den kiwinin pompasini aldim bugun. Kullananlar memnunsunuzdur inşallah 🤗 yorumlariniz nasil??
Zeyzey055 ilgihazaal bende aldım.14 haftalik hamileyim ve 22 aylik oğlum var emiyor pompayi kullandım gayet memnun kaldım mochi Manuel kullanıyordum eziyetmis resmen
Nurr_22_22 ilgihazaal 2 aydır kullanıyorum çekiş gücü güzel hiç azalma yaşamadım bazen çekerken masaj koduna geçiyor onuda ayarını yapıyorsun yeniden normale dönüyor zaten
Ikiz_annesii ilgihazaal ayy aradığım post. Yarım saattir yorumlara bakıyorum 10 kişiden 1 i kötü yorum yapmış ama karar veremedim
mylittlebabym Zeynepozcan kullandım canım sadece biberonunu sevdim diyebilirim. Sağım yaparken yavaş ve güçsüz bence, az sağıyor insan sütüm yok diye üzülüyor.
Herseyguzelolsun7 Ben de kiwi marka aldım yorumları çok iyiydi trendyolda. Lansinoh ve aventten daha yüksekti puanı, şansımıza artık 🤗
ilzannliy ilgihazaal uzun süre kullanımda nasıl olur bilmiyorum ama denediğimde çalışması hoşuma gitti fiyat performans gibi bence.