2prensesannesiiii Arkadaşlar dün drum bebeğin suyu için azalma var diyemem ama doğuma yakın bize sıkıntı çıkarır gibi duruyor havuç suyuna başlatalım seni dedi be olur suyu azalırsa ? Bu arada 32+4 haftalığım erken doğum riskim var
Sureyya1 2prensesannesiiii azalma olsaydi direk soylerdi. Bisey olmaz insallah ama korkmaniz cok normal insallah saglikla bebegini kucagina alcan
Melek725 2prensesannesiiii bol bol su için suyunuzun azalması doğuma alır doktor görürse çok azalmış o yüzden demiştir benimde suyum az di baya azalınca doğuma aldı
-Gr- 2prensesannesiiii merhaba benim başindan beri suyum az ve haftam suan kucuk 29 haftamdayim perintaloji uzmanina gidiyorum ve bilindik iyi bie doktor bana bep dedigi ilk hedefin 28 hafta ikincisi 32 hafta 32 haftayi geldiginde korkma mahsallah sen gelmissin korkma canim tabiki gununde dogsa iyi ama siniri gecmissin insallah biraz daha bekler ve zamaninda gelir 🤲🏻🙏
2prensesannesiiii Sureyya1 evet var idrar sonrası işer gibi akıntım var tutamıyorum bide akıyor şeffaf kremsi renk kokusuz
Sureyya1 2prensesannesiiii normalde yok sadece idrar sonrasi geliyo cok degisik biseymis. Rahim agziniz acik mi doktor bisey soyledi mi rahim agzi kapaliyken nasil su gelebiliyo. Havuc suyunuda dikkatli tuketin sekeri yukseltiyo. insallah 37. Haftayi gorursunuz bende o haftayi bekliyorum
tugcee0 2prensesannesiiii ayy 2 gündür bende de var bu durum 32+6 haftalığım acaba bende de mi sızıntı var
2prensesannesiiii Sureyya1 suyum gelmiş dr bi daha gelirse direk doğuma alacağını söyledi yarın tekrar beni muayene edecek suyuma falan bakacak😢
Sureyya1 2prensesannesiiii insallah yeteri kadar su vardir biraz daha bekler bebeginiz uzuldum Allahim yarfimciniz olsunnsizi anliyorum bende diken ustundeyim. 37yi bari gorsek
mybaby1923 2prensesannesiiii suyun mu gelmıs canım 🤦🏼♀️ benıde hazırlığın yap sezeryana her an alabılırım dedi maalesef gelısmıuor plesentasıda tamamen kıreclenmıs. Çarşamba tekrar bakacak ve çok küçük 1 ay en az kuvezde kalacak dedi
Deletedmom_116 2prensesannesiiii Of of Kıyamam ya stres yapmamamya çabala Ki dedikleri olmasının Sakın olmaya çalış zor ama Bebisede soyle beklesin napcak dünyada erkenden anasının karnind arahat rahat dursun
mybaby1923 2prensesannesiiii benımde suan tek beklemesının sebebi suyu sınırda yanı ıyı dedı ondan bekletiyor çarşamba hıc almamışsa alırım bebegı muhtemelen dedi tahlıllerı herseyı hazırlamış yatış ıslemlerıne kadar beklemedeyız 😢
2prensesannesiiii mybaby1923 çok üzüldüm bu bebekler neden erken gelmek istiyor ya 🥺 sağsalim kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
2prensesannesiiii mybaby1923 ahhhh 😭 allahım yardımcımız olsun kuzum doğarlarsa küveze girerlerse ordan da sağsalim kucağımıza alır çıkarız inşallah 🙏🏻 Allahım bizi ve evlatlarımızı bi solukta kurtarsın inşallah 🙏🏻
Eminecevik 29 haftalık olduk bizde bugün kontrolüm vardı doktor suyun fazla dedi fazla olması hakkında bilgisi olan var mı bebeğim için gayet sağlıklı dedi çok şükür
mybaby1923 Eminecevik şekerde genelde fazlalaşır. Tatlıyı hamur ısını ekemegı pırınc makarna kesmen lazım doktorum bana cıger gelıstırıcı yapınca şeker yapar yukselır su bunlardan uzak dur dedi
AdaKaranfili Ya kuzum inşallah bisey olmaz. Dua edicem sana aklim hep sende .Rabbim bu güzel ayda yardımcımız olsun.bende de korku var.carsanba bakalım nasil olacak kontrolum var.insallah Rahim ağzında kisalma ortadan kalkmisdir. Hic olmazsa bir ay daha dursalar içerde. 37 haftayi gorelim en azından. Dua edelim bir birimize. Güzel günlerde Rabbim kimseyi çarəsiz Birakmasin🤲🙁 @2prensesannesiiii
2prensesannesiiii AdaKaranfili ahhh niye böyle çıktı bu bebeler ya şimdiden üzüyorlar 🥺 illa küveze girecekler rabbim bizi ve bebeklerimizi korusun bi solukta kurtarsın inşallah 🙏🏻
Melek725 2prensesannesiiii korkmayın benimde öyle 31 de suyum az demişti 36 da almıştı doğuma korkmayın önemli olan sağlıklı olsun ciğerleri gelişmiş olsun