7 haftalık hamileyim sabah devlette muayene olup ultrasona girmiştim sonrasında kontrol randevum olduğu için özele geldim durumu anlattığım halde ultrasona aldı beni en azından eşimde kalp atışını duysun dedim ama iki kere ultrasona girdim diye bebeğin kalbinde leke olurmuş diye doktorun beni bir fircalamadigi kaldı öyle birşey olur mu yaşayan var mı acaba