TugbaDemir13 11+5 olduk bugün ikili test için gittim doktor kız gibi dedi haftaya tekrar gel bakalım dedi değişen oldu mu
yenibirannis TugbaDemir13 bnada Dr 11+5 de kız dedi haftaya gel dedi 12+6 gittim kesin kız dedi değişmedi yani cnm ins değişmez seninde saglkla gelsin🙏😌