Selen01 Wishh Çamlıca Medipol de ilk dogumumu yapmistim 😍 şimdi başka sehirdeyim, erkeğe benzettim ama bilemiyorum sağlıkla gelsin 😊🙏
Wishh Selen01 çok teşekkür ederim inşallah ☺️ cumartesi gidicez inşallah öğrenebiliriz 12+5 olmuş olacak
Selen01 Wishh çok yüksek ihtimalle öğrenirsiniz geçen hafta tahmin etmişti ama 12+0 da erkek olduğu netleşti bizim 😊