Yumurtlama günlerini değerlendirdik ve 8 gün geçti üzerinden. Düne kadar orucumu gayet rahat tutabiliyordum. Dün aşırı derecede baş ağrısı mide bulantısı yaşadım ve elim ayağım titriyordu. Oruçtan diye düşünüyordum ama kardeşim gebelik oluşmuş olabilir dedi. O da ramazan ayinda hamile kalmıştı 2 sene önce. Bugün hala başım biraz ağrıdığı için niyet etmedim oruca. Ramazanda hamile kalıp ne gibi belirtiler yaşadınız. Orucuma devam etmeli miyim bilemedim kafam karışık. Birde iki gecedir elim ve ayaklarım yanıyor ateş basıyor. Çok terliyorum geceleri. Bunlar da belirti midir.