Tusse18  Kızlar sat a göre 6+0 ultrasonda 5+5 karından baktı bebek iki hafta sonra görünür dedi moralim bozuldu açıkçası alttan gözükür müydü acaba,6da kalp artışı duyan vs olmuş birde ölçülerinden anlayan beni aydınlatabilir mi
Tubaut Tusse18 şuan çok normal moralinizi bozmayın bebeği ve kalp atışını 8. Haftada gördük iki hamileliğimde de
Hlycsr91 Tam 5 haftada keseyi gördüm. 6+3 te kesede bebeği gördük kalp arışı var dedi ama dinleyemedik duyulmadı. 8. Haftada kontrole gittim çok az duyduk kalp atışını.
Hlycsr91 Yani evet şuan bebeğinde gözükmemesi çok normal. 2 hafta sonra çağırmasıda normal. Bebek oluşsun biraz büyüsün gittiğinizde muhtemelen bebeği de kalp atışınıda duyarsınız.