Msalbyrk Serpiltunc96 bulduğunu ye valla😁 ben herseyi yiyorum oyle bi düzenim yok canm neler cekerse onlari alip yapip yiyorum... 6.aydaym bende😊
rodin123 6 buçuk aylığım Valla bende onu yiyeyim bunu yiyeyim demiyorum herşeyi yiyorum tabi gastrit olduğu icin bende çok yeme anlayışı yok midem rahatsız oluyor az yesem bile bende parça parça az az yiyorum gün içinde böyle geciyor.bence çok üstüne düşmemek gerek benimde ilk gebeliğim ama çok üstüne düşen var gerek yok bence