Beyaz06 Kızlar bgun sabah uyandıgmda hem karnım aşağıda hemde bebeği kasıklarımda hissediyorum bildiğiniz 😟 şuan az panikledim yanımda kimsemde yok eşim işte normalmi baskı var hissediyorum her an doğum olacak gibi 😒
Seherak Beyaz06 bende 37+5im bir haftayı geçmiştir aşağıda ve baya büyük karnım merak etmeyin hemen gelmiyolar olsada bu saatten sonra beklıyoruz zaten birinden yardım istersiniz ambulansla en kötü gidersiniz önemli olan kötü birşey olmasın herşeyin hayırlısı sağlıklısı 🤲🏻🌸
Beyaz06 Tansu15 doğuma kadar hep böyle hissedicem sanırım 😟 karnımda küçüldü bebeğin erken gelmesi söz konusu değil değilmi 🙊 valla bugün bi korku geldi bana :))