TubaEraslan Mochi yaaaa inşallah yaaa Çarşamba günü bidaha gidicem 37 olmuş olucam o zaman belki gösterir çok merak ediyorum ve çok özledim ben onu 🥲🥲🥲🥲
Mochi TubaEraslan 🙏 ne güzel sona yaklaşmışsınız artık, bizde 7+1 iz şuan zaman geçmiyo 😄 hayırlısıyla sağlıkla alın kucağınıza inşallah🙏🫶
dilay_06 123esr_ benimki de erkek bazen sağ tarafımda uyurken onun hareketlerine uyanıyorum bence bize aç olduklarını anlatmaya çalışıyorlar
Twobabysmom 123esr_ İlk hamileliğimde 7 ay yüzüstü yattım ben 😂😂 Şuan 3 aylık hamileyim hala yüzüstü yatıyorum ezilseydi benimkiler kağıt olurdu karnımda 🤣