Deletedmom_79 Gebelikte genital bölgesinde kaşıntı yaşayan oldu mu? Vajina kaşıntısından bahsetmiyorum orası mantar olabiliyor biliyorum onu da, genital bölgenin dış kısmı çok kaşınıyor bacak kenarlarım falan hatta nokta nokta sivilce gibi olmuşlar
AyFa1608 Deletedmom_79 günlerdir öldüm o kaşıntıdan ne yatabiliyorum ne oturabliyorum🥹 idrar yollarımda enfeksiyon var felaket kaşınıyor kaşıdıkça yanıyor.
Buseemm AyFa1608 bende de ayni sekilde hem mantardan solayi hende enfeksiyondan dolayi cok fazla kasinti oluyi hatta hasimaktan yara ettiğim şiştigi bile oluyor malesef 🥺
AyFa1608 Deletedmom_79 evet enfeksiyondan kaynaklı oluyor. İç çamaşırı giymiyorum ben pamuklu pijama giyiyorum ve günde 3-4 defa değiştiriyorum. Bide bol su başka çözüm yok. Verdikleri ilaçlar bi işe yaramıyor malesef
AyFa1608 Buseemm evet evet benimde öyle malesef. Geçmiyor bitmiyor bıktım vallahi. Elim altımda geziyorum sürekli. Kaşıdıkça daha kötü oluyor kendimi sıkıyorum ama sonunda dayanamayıp kaşıyorum🤦
Deletedmom_79 Sureyya1 teşekkür ederim 🙏🏻 sanırım pişikte değil çünkü bacaklarımda da var aynı minik şeyler ne olduğunu çözemedim. Zamanında coraspin alerji yapmıştı ama o kolumdaydı ilacı kesmiştik hemen. Şimdi de kan ilacı ve d vitamini coledan kullanıyorum acaba yine biri alerji mi yapıyor bu sefer çözemedim. Coraspinde dikkat etmiştim çözmüştüm ama bunu çözemiyorum hem bacaklarım hem genital bölge falan bu çıkan şeyler nedir bilmiyorum🤦🏻♀️