Prenses-vePrensinAnnesi0909 24hafta+3 gun deyim bir gorseniz o kadar kıpır kıpır ki birde hele gece yatarken bir oraya bir şuraya……… Oyle yani sizde durumlar nasıl
Gebeysek1 Prenses-vePrensinAnnesi0909 17+5 deyiz daha hiç hissetmedim. Doktor 20 haftaya kadar hissedersin ilk gebelik çünkü dedi. Arada bir şeyler oluyor sanki ama çocuk mu rahim kasılması mı anlayamadım
Banubebek1 Prenses-vePrensinAnnesi0909 23 haftalığız bizde maşallah diyelim net hissediyorum artık coğu gece sabahlıyorum hareketlerine izliyorum hep uykularım gidiyor alişiyoruz uykusuzluğa şimdiden sağlıkla gelsinler inşalla 😊
Crnryyn01 Gebeysek1 çok nadiren karnın biraz alt kısmında pıt pıt atar. Şuan 17+3 üm ve 2 haftadır öyle bende.
Crnryyn01 BernaOmer 17+3 üm daha öğrenemedim. Cumartesi gidicez. En son 14 haftalıkken gitmiştim. İkisine de benziyor demişti. 😂
BernaOmer Crnryyn01 Bizde aynı haftada sorduk bacak arasını kapatmış dedi 20 haftalık olmuş dedi göstermedi çok merak ediyoruz🥰😍
Crnryyn01 BernaOmer ay inşallah bizimki açık olursa öğrenirim sıkıntı bastı artık. İlk çocuğumda 12 haftalıkken öğrenmiştim. Bu niye böyle uzadı anlamadım
Selnsn Benim daha 15.hafta kasıklarımda atardamar gibi bir şey attı ama çocuk değildir muhtemelen ilk gebelik keşke bende hissetsem
Crnryyn01 BernaOmer valla ilk çocuğum kız dı 11 haftalıkken tahminen erkek olabilir dedi. 12 haftalıkken kız dedi. Bunlara ilk dediği kıza benziyor Buda tersi çıkar inş. Bi kız bi oğlan yeter 😂😂😂 sürekli rüyama da giriyor.