Merhaba herkese, iki gün önce kasığımda ağrı oldu ve toz pembe rengi çok az bir akıntı vardı çamaşırımda, doktor düşük tehdidi dedi gittim kontrol baktı ultrasondan ve kalp sesi rahim ağzı kontrollerinde sorun olmadığını söyledi, çok küçük pıhtı var onu da atarsın birkaç güne dedi ve iğne yapıldı bir progesteron yazdı. Şimdi ben kendimi çok hafif zorlamış olabilirim ondan da emin değilim ancak bu haftalarda olup benzer bir durum yaşayan oldu mu? Forumda gayet spor yapanları da okudum ben mi çok hassasım anlamadım