Fdoner-34 ben de dün akşam kanamayla gittim korkudan doğru düzgün bişey de soramadım 12+2ydik dün ultrasonda 12+3 çıktı coo şükür kalp atışını duydum plesenta aşağıda dedi zarda ayrilma var dedi hemsireye. Sordum ama tedavi ederiz dedi igne yaptı progestan fitil verdi sürekli panik halindeyim bebeğimi kaybedecek gibi hissediyorum kanı gördükçe. Bizim gibi olup bebeğini kucağına alan var mı acaba? Bunlar ne anlama geliyor