muser24 Günaydın kızlar. Bugün görüş günümdü, 33+3 haftalığız, kilomuz 2 olmuş, doktor kilosu bir hafta geri dedi, canım sıkıldı. Bu haftalarda olan hamişler, sizin bebişler ne durumda, kilomuz çok mu az? 😭
mercan88 muser24 ben geçen hafta gittim 32 deyim 1950di normal dediler benimde cumartesi yine gitcem bakalım
muser24 200 Gr daha olsaydı haftasına göre normal olurdu dedi ama bizimki tam 2 kilo, o yüzden bir hafta geri dedi
Gmzavc-58 32 de gittim 2400 haftasına göre önde dedi ama başından beri önden gidiyor bebiş. normal doğum istiyorum inşallah daha da irileşmez 🤤
muser24 Acaba 100-200 grama çok takılmamak mı lazım, bir hafta geri deyince biraz canım sıkıldı ama bazı arkadaşlara da doktorları normal.demis
Helint muser24 benimde 1800 33+0 da doktor bugün normal dedi sanırım doktordan doktora göre değişiyor