Kızlar size bir soru ile geldim lütfen yardımcı olun 🥰arkadaşım 2 ay önce sezaryen doğum ile bebeğini dünyaya getirdi maalesef ki bebeği anne göğüsünü ne yaltıysa tutmadı 40 gün süt sağma makinesi ile devam ettiler neyse sorum şu ki bebeği hemen hemen 2 ay 3 günlük bu 2 ay içerisinde adet olmaması normal mi ? Yoksa hamile olabilme ihtimali var mı? Evde test yapmalı mı? Yaparsa çıkar mı ? Cevaplayaars şimdiden teşekkürler 🥰