Sena_aren Haftadayım dün gece iki kere pıt pıt hissettim karnımda sizce tekme mi siz hissettiniz mi 17. Haftalarınızda böyle😋
Zeyd_Mom_22 Sena_aren bende daha erken olmuştu tabii herkeste değişir)) böyle sanki küçük birşey var hafif bişey hissediyor insan🥹
Sena_aren Zeyd_Mom_22 ya çok kıpırdanma hissettim ama geceki tekme gibiydi bana mı öyle geldi acaba dedim bi an🥰
Zeyd_Mom_22 Sena_aren hayır bence bebeğin tekmesi yada kıpırdaması, zıplaması. çünkü artık baya bir haftanız var çünkü bazı anneler hassastır bu durumla karşılaşması normaldir❤️🌹 Sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu💞
Kediler Tekme değil de pıt pıt bir sürü kıpırdanma hissediyorum. Sanki kollarını ayakları hep birlikte çırpıyor gibi. 19+2′deyim