Angelmom_ büyük ihtimalle kıyafetle ilgilidir sizin takılmış olsa bilirsiniz ya da üstünde kuruyup yapışmıştı ufak bir harekette de ağda etkisi yapmıştır minimal olarak normal şeyler bizim ilk çocukta biz göbek bağı bezi falan bilmiyorduk bildiğiniz pamuk oymuslardi yapişmiş söz çıkartmıştık kalan pamuklar vardı hatta üstünde içimiz gitmişti kötü hir deneyimdi. Ama bunların hepsi deneyim bir problem olacağını sanmam. Ama yine de enfeksiyon kapma ihtimaline karşı önlem olarak gidebilirsiniz. Benim hayalimde baya bir kan söz konusu gerçeğini bilmediğim için böyle konuşuyorum endişelenmeyin hele ki kendinizi hiç suclamayin. ❤️