Busraoguz5 O haftalarda doktorum bana da erkek gibi demişti. Kemik yapısından, çatı şeklinden falan ama 18. Haftamizda kız olduğunu öğrendik. Net bir şekilde bacak arasını göstermediği sürece cinsiyetinden emin olunamaz diye düşünüyorum. Doktorlarımızın tecrübesi önemli lakin kullandıkları cihazlar ve bebeğin pozisyonu kesin sonucu veriyor.