Zeynepdgn50 Kizlar ben sağlık çalışanıyımm. şuan 31.haftadayim doğum izni 32. Haftada istersek ayrilabiliyormuşuz ben bı kaç hafta uzatmak istiyorum. 35. Haftada ayrılabilir miyim yoksa 37 yi mi beklemem gerek
Nmhrkl Zeynepdgn50 bende polisim bizde de 32. Haftada çalışabilir raporu alınıyor. Annenin ve bebeğin durumu iyiyse doktoru çalışabilir raporu veriyor ve 37. Haftada zorunlu izne ayriliyor
Mhtpflz Zeynepdgn50 yani bildiğim kadarıyla çıkmak istediğin zaman doktor direk çalışamaz olarak değiştiriyor raporunu 37 ye kadar zorunluluğun yok diye biliyorum
Liliales Zeynepdgn50 ben bu hafta aldım 32. Haftadayım. Doktor 5 haftalık veriyorum ama istediğin haftada gel çalışamaz şeklinde tekrar verebilirim dedi
Ay35-5 Zeynepdgn50 Merhaba ben de 32.haftadayım ve çalışabilir raporu aldım. Doktorum istediğin zaman bırakabilirsin dedi 37 yi beklemeye gerek yokmuş.
mrvsrcn Zeynepdgn50 32. haftadan sonra 37 ye kadar istediğiniz zaman ayrılabilirsiniz 37 de zorunlu zaten sizde işveren de isteseniz de çalışamazsınız
Zeynepdgn50 yagmurgunes şimdilik iyiyim sadece bel ağrısı kalça ağrısı var aşırı onun dışında sıkıntı yok o yüzden bı kaç hafta çalışayım diyorum
yagmurgunes Zeynepdgn50 ben de 32de çalışabilir aldım geçen hafta ama şimdi çok fazla sırt ağrısı yaşamaya başladım masa başı işim, rahatsız ediyor artık. Sanırım çalışamaza cevireceğim 33te. İyiyseniz devam edin rahatsız olduğunuz noktada değiştirirsiniz raporu