Kubrakurtal Selam kızlar birkaç gündür el ve kol içlerinde kaşıntı var internetten araştırdım gebelik kolestazi tarzında birşeyler yazıyor başına gelen var mı yoksa normal midir 😶
Busraoguz5 Karaciğer tahlillerinde sıkıntı varsa kolestaz yoksa gebelik ürtikeri olabilir doğumdan sonra geçiyor.
Kubrakurtal Tahlil yaptırdım dediğiniz gibi kolestaz çıktı çok erken fark ettiğimiz için Allah’tan çok yüksek değerler değil ilaç başladık şu an teşekkürler 🙏