ayseferhat45 Bebeğimin bugün altını açtığımda vajinasının bir tarafının biraz şiş ve sert olduğu gördüm hastaneye götürmeli miyim
guzelanne01_ ayseferhat45 evet canım götür tuaf geldiyse sana çoçuk doktoruna götür sağlık ocağınada gidebilirsin
Prenses_annesi3 ayseferhat45 tabiki götürün fıtık veya enfeksiyon olabilir bebeğiniz cokmu ağlıyor acaba