Merhabalar. Hamileliğimin başından beri mide yanması için Rennie Duo şurup kullanıyordum 8.ayımdayım artık yanmalara dayanamadığım için doktorum Nexium 40 mg.verdi. İki kere kullandım ilacı hiç yanma yapmadı fakat internette araştırdığımda hamilelikte kullanılmaması gerekiyor yazıyor. Bu ilacı kullanan, doktoru öneren var mı ?