2kuzu1anne 4 haftalık gebeyim sahurda adet kanı gibi kanamam oldu cok enişeliyim birşey olurmu diye bu normalmi sizce böyle yaşayan oldu mu doktor kontrolüm pazartesi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 😢
3MelekAnnesiiii 2kuzu1anne hamilelikte hic bi kanama normal degildir heleki adet kanamasi gibiyse. Bence acile git derim bekleme pazartesini