anneolmak4 Kızlar dün gece akıntıyla çok hafif kan geldi dün bebeğimin hareketlerini de çok az hissettim ama üç gündür çok hareketli ve yorgundum şimdi baktım kan falannyok şükür ağrım sancım falan da yok zaten aynı durumu yaşayan var mı