15261526 Kızlar doktor sadece kan testi yapti vitamin değerlerim için falan kan vermedim. Sizde de süreç bu şekilde mi ilerliyor
Yazmelegi_ 15261526 ilk hamilelik sırasında kan testi yaptı bana da sonra 12 haftaya kadar folik asitle devam ettim bende
Agg0207 15261526 banada aynı şekilde vitamin verdi sadece 11. Haftada gidicem ozamanda tüm tahlillerimi yaptiracakmis ikili teste de giricem
alisko evet bende de öyle olmuştu önce kan değerlerime bakıldı ve ilk 3 ay sadece folik asit kullandım, sonra vitamin+kan takviyelerine başladı şimdi onları doğuma dek kullanacağım