Sevalturgutalp ben de benzer bir durum oldu ama ben rahatsızlandım enfeksiyon kapmıştım regl olmama 1 hafta kala antibiyotik kullanmak zorunda kaldım hem de günde 3 tane 2’si 1000′lik. Regl o yüzden gecikti sandım. Doktor kan testi yaptı negatif dedi, iyileşmeye yakın bıraktım antibiyotikleri adet olmak için baktım olmuyorum 1 hafta bekleyip idrar testi yaptım pozitif çıktı. Şok olmuştum kanda çıkmamıştı çünkü