Masal07_ Birkaç saat sonra sezaryene giriyorum o kadar heyecanlıyım ki 🥹🥹umarım burada pozitif bir doğum hikayesi de ben paylaşırım ❤️dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻🥹
Emanetimi_bekliyorum Masal07_ inşallah yakında ben de doguma girerim diye yazarım gün bitti bebiş gelmiyor 😪
gulruba Masal07_ amin inşallah doğum anında edilen dualar kabul oluyormus bol bol dua et kendine ailene💕