Minik_kusumm Kızlar sıcak su torbası kullanımının bir zararı olur mu ? 17 haftalık hamileyim idrar yolumda ara ara enfeksiyon oluyor bu ara ve dayanamıyorum
Rukis__ Minik_kusumm bende sorcakdim ya yalanci sancilarim basladi ve asiri bel agrim var bacaklarimda ayni sekilde aceba sicak su torbasi koysam sknti olurmu 37+6 bnmde
Miracaslan Minik_kusumm sıcak su torbası rahimin açılmasına yardımcı oluyor bence hiç koymayın bol bol su için
elizanakbulut Minik_kusumm ben sırtım çok ağrıdığında koyuyorduk ama önermiyorlar. sıcak su torbası uzun süre sıcak duş falan
B_48_A Minik_kusumm benim doktorum koyabilirsin demişti bebekler onun sıcaklığını hissetmiyormuş ben karnıma yinede yaklaştırmıyodum ama ayaklarıma koyuyordum rahatlatıyo çokta koydum bi zararını görmedim
Smedine01 Bende oyle biliyorum intertten aradtrin yada doktorunuza ulasin hatta hamileyken cok sicak su ilede dus almayin diyorkar kaslari gevsetiyor doguma hazrladigi icin bence koymayın derim
Enaz- Minik_kusumm ağrım olduğu zaman kullanıyorum bende doktoruma sormuştum karnımın üstü hariç belime ve yan taraflarına tutabilirsin çok aşırı sıcak olmayacak şekilde demişti ama senin doktoruna sorman daha mantıklı olur çünkü herkesin hamileliği farklı ilerliyor sonuçta buraya göre hareket etme bence 😊🌸