Baharbade10 Evet kızlar bebek bezi konusunda kararsızım ilk yeni doğan için Sleepy önerdi çok kişi öyle aldım , siz ne aldınız ?
Nurr_22_22 Baharbade10 2 ay sleepy kullandım pişik yapmadı tasma da yaşamadım ama kalıbı dar eğer bebeğin kilolu olursa sıkar bizde öyle oldu çocuğun bacakları lastik izi oldu hep molfix geçtim onun kalıbı sleepy e göre daha geniş
Feslegenn Baharbade10 Molfix mavi paket aldım sleepy sızdırma yapıyor dedi cevremdekiler garanti olsun dedim primaya hiic alıştırmaya niyetim yok
Betul67 CeydaST bende bunu stokluyorum. Kullananlar çok memnun benim de nedense içim çok rahat bu konuda😀 Normalde aşırı takıntılı bi insanımdır 😀
birannis_ Baharbade10 bende sleepy aldım ilk çocuğumda hep prima kullandım bunda ilk kez sleepy kullanacağım inşallah memnun kalırım