Melike-Alya Kızlar iyi geceler . Eşimin cebinde sim kart buldum pttcel. Bunun numarasını e-devlet dışında nerden öğrenebilirim
elizanakbulut Melike-Alya telefonuna tak kendini ara . sım kartında parola varsa da bağır çağır eşin gözünün önünde taksın
Fnztkn Telefonuna tak simi kendi numarani ara kapat yada mesaj at kendi simini taktiginda numara gorunur
Melike-Alya Fnztkn eşim suryede görev yapıyo izindeydi tam valizini evden çıkarırken denk geldim takamam o yüzden
Melike-Alya KLORAKHANIM Hiç bişey yapamadım eşim görev yerine giderken cebindeki eşyaları boşaltayım derken gördüm o an afalladım mala bağladım sanki sormak aklıma gelmedi gitti 4-5 ay botunca kart geçmez artık elime
Feslegenn Melike-Alya al arasın deli gibi gerekirse nasıl takamam öylece gönderecek misin sim kartla birlikte
Melike-Alya Feslegenn gitti canm sahurda uçağı vardı evden çıkarken ceketinin cebindeydi cakmağını alacaktım gördüm o an mala bağladım sanki alamadım soramadımda öyle gitti
cihaninannesi Melike-Alya belki Suriye’de kullandığı hattır olabilir mi? Çünkü benim arkadaşımın eşi de Suriye de bir Türkiye hattı varmış bir de orada kullandığı hat
Melike-Alya Feyzanr41 düşürdü sanardı sormayada cesaret edmezdi belki o an aptal kafam aklıma gelmedi o gittikten hemen sonra keşke alsaydım dedim ama iş işten geçti
Feyzanr41 Melike-Alya altıntelefonrehberı dıye bısey var gogleden bak ısım soyısım sehır yazıyosn hattı hangı sehırden aldıysa hangı sehırde yasıyosnz orayı yaz bı dene belkı bıseyler cıkar
Melike-Alya cihaninannesi Önceden çift ht kullanıyordu ıraktayken sonra türkiyeye görevi çıkınca kullanmadı kapandı gitti yine öyle bişey olabilir ama bana niye söylemediğine takıldım kartın çerçeveleri kırılmamış yemi alınmış büyük ihtimalle
Melike-Alya Slakiprtci Gidiyo diye çok kötü oldum zaten ayrılık derdine düştüm beynim dondu normalde görünce çekinmeden sorardım oda söylerdi hiç böyle sorduğum bişeye çekimser kafama yatmayan cvpta bulunmaz
Melike-Alya Feyzanr41 gönderdim oraya 20₺ ücret kestiler ama kişi bilgilerini öğrenime kapatmıştır dedi
cihaninannesi Melike-Alya canım eğer çerçeveleri kırılmamışsa belki de eski hattır çünkü biliyorsun ki yeni hatlar hep kırık oluyor telefona uysun diye niye bilmiyorum ateşine körükle değil de suyla gelmek istedim hayırlısı olsun umarım korktuğun değildir 🙏🏻
Ao526- Melike-Alya eğer eski klasik çerçeveli simlerdense tuşlu telefon için yaptırmış olabilir. Benimde eşim asker. Olur akıllı telefon bozulur düşer camı kırılır diye tuşlu telefon ve karta takılacak çerçeveleri taşıyordu. Öyle olabilir mi ?
Fuhen Melike-Alya kart yeniymiş bekle bakalım söyleyecek mi sana söylemezse bir dahaki geldiğinde incele kartı şimdi alsanda birşey bulamazmışsın yeni kartta ne olabilir ki