Zeynepf Ben ikili tarama testi yaptırdım paap-a düşük çıktı 4lü tarama testi istedi onu yaptıracam birşy olur mu korkuyorum başına böle birşy gelen varmı lütfen 🙏..
Aryam Zeynepf ya bence ichin rahat olsun ben fazla guvenmiyorum bu testlere yani net birshey degilki boshuna kafana takip kendini uzme derim dua et ❤️😘
Esmakiral Zeynepf bencede içinizi ferah tutun çok duydum değerleri kötü olup gayet sağlıklı bebekler doğuranları.bol bol dua edin
GizemInci Zeynepf benim düşüktü. Dr coraspirin verdi. Bebeğin beslenmesini güçlendirmek için. Diğer olasılıklar ne çıktı?
Cansu10 Zeynepf tek değere bakılmıyor hepsinin ortalaması önemli olan diye biliyorum 1/... gibi değerler Yok mu sonucunuzda
Zeynepf GizemInci sizin sonra ne oldu peki bana ilaç hiç birşy vermedi sadece 4 lü tarama testi yapalım o zaman net sonuç çıkar dedi
Zeynepf Doktorum hemen 3 lü tarama testi istedi hemen özele gittim oda ben 4 lü tarama testi isteyecem o zaman net birşy söylerim şuanlık birşy görünmüyor dedi
GizemInci Zeynepf aspirin kullanmaya devam ediyorum. Detaylı ultrasonda bebeği besleyen damarlarda sorun gözükmüyor dedi doktor. Bir de bu 2li ve 3lü testler gerçekten olasılıklara dayalı. Kesin sonuç vermiyorlar. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz.