gokcesgoktas Kızlar iyi geceler, ben Zübeyde hanım da takipli hastayım ama nerede doğum yapmalıyım ya da orada takipli hasta olarak kalmalı mıyım bilmiyorum ? Zübeydeye takipli olan var mı ?
melike098 gokcesgoktas bende oraya gidiyordum hatta ilk dogumumu yaptim orda ama ikincide bi kac hafta gittim sonra etlik sehir hastanesine yonlendirdiler cok acil bisey olmadan dogumu fazla yaptirmadiklarini söylediler
Dilara-Gnr gokcesgoktas Merhaba Yeni gebeyim bende devlete gittim 2 kere ama doğum salonu yokmuş doktorumuz başka bir hastane ve doktor bakmaya başlayın dedi. Zübeyde hanıma gideceğiz bizde, doktorunuzun ismini yazar mısınız rica etsem
hicrann_96 gokcesgoktas 21 haftadan sonra sanırım zatenn takibe almıyor baskka hastane ancak aacil gidderseniz alıyor ben bilkent sehhir hastanesine takipliyim bi konu için gataya gitmiştiim 29 haftada muayene etmeediler bilkente devam ediyorum ama memnunum hastaneden özel gibi
hulya1406 gokcesgoktas Ankara Bilkent şehir hastanesini tavsiye ederim.Bir kızım var oraya gitmiştim yine hamileyim aynı yine bilkent şehir hastanesine gidiyorum.
melike098 Mrvphlvn Aslıhan coşkun kadriye erdogan ve ecem dilan ucu baya iyiler her seferinde ayni doktor denk gelmiyor buldukca randevuyu bunlara aliyorum
gokcesgoktas Dilara-Gnr Tuğçe akıncı doktorumun ismi çok tatlı sevecen bir doktor🥰 kesinlikle ona gidin
Minigininannesi Dilara-Gnr canım 12 haftayı geçmediyse Gazi Üniversitesine başla ben orda yaptım yine oraya randevu aldım poliklinik bölümü ücretsiz hoca bölümü ücretli. İlkini poliklinik bölümünde takipli gittim orası da çok iyi sadece eşim bebeği görmek için giremiyor ultrason bölümüne o yüzden bu sefer hoca istedim. Gerçekten güzel ilgileniyorlar bence degerledir. GATA da İyiymiş oraya da bakabilirsin
Dilara-Gnr gokcesgoktas Çok teşekkür ederim not alayım çabuk randevu alınıyor mu acaba mesela bayramdan sonra gitmek istiyorum oraya başlamak için. 10 gün sonra devlette kalp atışı duyup bayramdan sonra da zubeydeye başlayayım diyorum
hicrann_96 Dilara-Gnr hastaneye bastan gitmeniz gerekir acil ddurumlarda bakıyorlar zTen ama o haftaya kadar hangi hastanede kayot olustuysa oraya devam etmeniz em dogrusu baska bi hastaneye sevk edildiğinizde bile dosyanızla gidiyosunuzz sonuçta
Dilara-Gnr hicrann_96 Benim şuan takibim yapılması için hastane arıyorum zaten. Gittiğim doktora 2 kez gittim son 1 kez daha gideceğiz. Gittiğim hastane de takip yapamıyorlar doktorumuz başka hastaneden doktor bakmamız gerektiğini söylediği için hastane doktor arayisindayim