ipeekseker Bebek2006 24 marta çatlatma iğnesi oldum. 9 Nisan gibi regli olmam gerekiyo dün akşam yaptım bunu
ipeekseker Bilgekpn doktoruma sordum çıkmaya bilir demişti. Kan vericem. Geçen sağlık ocağına gittim. Bütün testlerim yapılmış sistem beta testini onaylanmamış. Bir daha çıkmam lazim
alitalia Erken yapmışsınız testi sabah ilk idrarla daha iyi sonuç alırsınız. Ben göremedim ama inşallah hakkınızda hayırlısı olur 🌸