minikprens_71 Babyseyma 27+5 7.ay içindeyim. Vajina acısı, yatarken göbeğim acıyor, bir de çok mutsuzum🥲 sizin ki kac aylik?🥰
poyrazin_annesi28 Babyseyma 8. Aya giricem inşallah. Sırt ağrıları sık idrara çıkma yorgunluk bunlarla uğraşıyorum 😄
hulya1406 Babyseyma 24+6 6,5 doğru gidiyoruz Allah’ın izniyle inşallah 🤲.Çok şükür ilk kızımda olduğu gibi bu hamileliğimde rahat geçiyor.Ne bulantı,ne kusma,yanma,terleme,bunalma yok şükür.Şuanlık iyi gidiyor bakalım.Zaman azalıyor hiç anlamadan.
anapanda12 24+4 riskli gebelikten merhaba, sürekli bi endişe halinde olsak da elhamdülillah diyelim güzel sizde durumlar nasıl
Love13 anapanda12 merhaba riskiniz nedir acaba benim de plasende previa totalis dendi de aynı mı diye merak ettim 🙁
HMA13 anapanda12 Aramızda 3gün var sağlıkla alın kucağınıza inşallah bende riskli bir dönem atlattım inşallah bir daha olmaz ☹️🌹🤲🏻
Tire35 minikprens_71 bende 27+6 dayım sağ tarafıma yatınca benimde karnım acıyor şu bi haftadır da uykudan gözümü açamıyorum gündüzleri ramazandan mıdır bu haftaların verdiği bir şey mi bilemiyorum oruç tutmuyorum bu arada
Smygcr minikprens_71 aynı durum bende de var ya vajinaya bıçak saplanır gibi oluyor iki büklüm oluyorum 😖
Esranurdenizz poyrazin_annesi28 canım bende 29+3üm 8. Ayıma yaklaştım belden karına doğru ince ince ağrın oluyor mu
Cansu261 poyrazin_annesi28 bende 34+2 oldum ama kac ayliga denk geliyo onu hala çozemedim genelde hafta olarak hesaplandigi icin
Gln0110 Babyseyma 7.ayıma yeni girmiştim ki müthiş bir bel sızlamam başladı. Yatsam kalkamıyorum, otursam oturamıyorum, yürümem çok yavaş. Her şeyimi etkiledi
Havvaca 22+4 6. Ay oluyor artık ama beni gören bugün yarın doğuracak sanıyor öyle büyüdü bizim minnoş oğlan 🥰
Tgcmrt48 Babyseyma 20+6 kasıklarım bıçak gibi batıyor otururken kalkarken bıçak giriyor sanki ağırım kız bebeğim olcak oğlumda fare gibiydim hiç hamile gibi değildim bu sefer zor 😂🌸
Busimss Babyseyma 17+5 iz arada ağrılarım oluypr karnımda o kadar başka birşey yok şükür iyi gidiyoruz. Sizin nasıl?