kahvetutkunu23 bebek karnınızdayken böbrek agrısı nefes sıkıntısı kaburga agrısı aklınıza gelicek her türlü agrıyla karsılasabilirsiniz😂 yani spesifik suram agrıyo bu oldu diye bakarsanız ohooooo… bebegin konumundan dolayı olan sey bunlar hep. Her bebek farklı yere baskı yapar ayrıca suan bayada yukarda. Asagıya indikce kendini tam cenin pozisyonuna alınca bu sıkıntılar azalıyo bu seferde alt takımda sıkıntıları olusturuyor tabi. Her evrede farklı agrılar var o kadarda korkmaya gerek yok yani😁 bi arkadasım göbek deligim agrıyo diye hastaneyi kaldırmıstı ayaga bi baktılar ayagını koymus cocuk oraya😂😝 yani herseyin oluru var valla mesela ben suan altıma etcekmisim gibi gidiyom tuvalete bi damla yapıyom. Artık cisim varmı yoknu asla anlamıyorum gecen yine böyle sandım meger cidden cisim gelmis azcık kacırdım gülerken😂 hani ayırt edemiyorum düsünün