10 günlük takip süreciyle öğleden sonra doktora gidicem 1 hafta karın çevresi geri demişti ve kiloyu biraz zayıf bulmuştu 1785 gr 31+4 de
Şimdi 32+6 olduk , inşallah toparlamıştır bebeğim
Dualarınızı bekliyorum 🤲🏻
Sizde durumlar nasıll?? 🌸
Görüş için heyecan oluyor mu her seferinde