Neslihan_defne Kanamam olduu ve eşimle hemen doktora gittik düşük tehlikem olduğunu söylediiii ve ilaç verdi ama bebeğin kalp atışı var ve ben bişey olucak diye korkuyorum allahımmm ne olur olmasınn 😔😔
annekuzusu_ Neslihan_defne benimde kanamam oluyor rabbim bebeğinizi korusun korkmayın hep dinlenin progestsn fitili düzenli kullanım insllah Allah koruyacaktır
TKumsall Neslihan_defne 10+5 de kanamayla acile gitmiştim bende kese yer değiştirmiş düşük tehliken var demişlerdi progestan yazıldıysa kendini strese sokma 12+3′ üm ben şu an Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi stres daha zararlı böyle durumlarda
SrnM Neslihan_defne ayni donem de benim de kanamalarim ve inanilmaz agrilarim olmustu, doktorun progestan kullanmami soylemisti, ise de yaramisti.. iciniz rahat olsun.. olabiliyor malesef oyle risk durumlari ama progestan ise yariyor🙏🏻
SrnM annekuzusu_ gunde bir kez, uyumadan once kullanmistim sanirim 3hafta kadar kullandim.. ama tabi siz yine de doktorunuza danisin onun önerecegi miktar ve sürec cok daha onemli ve dogru tabi ☺️