Elifella Merhaba kasık bölgemde çok ağrı oluyor ve karnım çok sert neden olur ki acaba :( hani çok fazla yemek yediğinizde bi şişlik hissederseniz aynı o şekilde bi şişlik hissediyorum bu arada 4+4 üz daha :(
oglummehmedim Kasiklarda falan benimde agrim vardi ilk haftalarda ama kanama falan degil agri onu da bir iki ilac aldim magnezyum falan gecti gitti bi doktora gorunun panik yapmayin evde oturup bosuna