Merhaba 40+3 normal doğum düşündüğüm için 42. Haftama kadar bir sorun olmaz ise beklemeyi düşünüyorum🙏🏽💁🏽♀️ Bel ağrılarım çok şiddetli penguen gibi oldum ☺️ Erkekler çok hareketli büyüdüğü işin biraz biraz hareketleri çok sert değil gece uykuları yok sürekli pozisyon değişimi yapmaktan🤦🏽♀️ Neyse sağlıklıyız çok şükür rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙋🏽♀️🧿❣️