Bu akşam koyu kahve kanamam olduğunu farkettim. Korkuyla direkt doktora gittim. 12+3üz. Kalp atışı duyuldu çok şükür. Doktor plesenta asagida oluşuyor dedi. Ayrıca zarda ayrılma var dedi. Bana telaş yapma tedavi ederiz dedi ama panikledim. İğne yapıldı ve progestan fitil verdi. Korku ve panikle doktora da bişey soramadım sadece endiselenme dedi. Bu durumu yaşayan var mı asagida oluşmasi ve zarda ayrilma ne anlama geliyor