Filizsmh Bugün 32 haftalık oldu baştan beri erken Doğum ihtimaline karşı progestan kullanıyorum 2 saattir sol kasığımda ağrı var ne yapacağımı şaşırdım hastaneye gitsem mi? Benim gibi bu haftalarda yaşayan var mı?